Grattis Philip 9 år!

Idag fyller min stora son 9 år. Grattis mitt hjärta. Det har vi firat vill jag lova. Dagen började med att jag och Jonathan väckte Philip med sång, paket och en härligt god frukost. Sen kom morfar hit och vi käkade lunch. Sen gick jag och Philip ut och åkte lite miniskidor. Både han och jag skrattade så vi kiknade. Det var första gången Philip åkte skidor så det gick inte så bra, men han tyckte att det var riktigt kul och det är huvudsaken. På eftermiddagen kom fam. Hagenborg och Fredrik och Rasmus över hit och vi fikade.
Nu har Philip åkt med Angelica och Viktor till Heron city för att kolla på bio.
GRATTIS mitt hjärta!
:0)

Kommentarer
Postat av: tina

Grattis :)

2009-01-06 @ 23:58:39
URL: http://tinahermansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stort grattis från mig och Håkan

2009-01-07 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0