Ur en students dagbok

Sitter här på min "kammare" och känner mig totalt tom i skallen. Jag borde snarare känna tvärtom, men just nu är jag så trött och det känns som om allt jag har pluggat in är bortblåst. Hoppas det dyker upp snart. Har setat hela dagen och grottat in mig i psykologins kognitiva värld. Tänk att det man tar in via våra sinnen ska gå igenom så mycket innan det kan lagras i vårat långtidsminne. Det är processer hit och funktioner dit och begrepp av alla de slag.
Jag blir inte piggare av att veta att jag har många timmar till framför mig som jag måste plugga. Jag kan lova att det har gått åt en mängd koppar kaffe i dag för att hålla mig allärt, vilket resulterar i att jag kommer säkert att vara speedad ikväll/natt när jag ska sova. 
Livet som student är inte alltid så som det borde vara, men det är kul ändå. 
:0) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0