Segsöndag

Det känns att det är söndag idag. Den är riktigt seg och tråkig. Henke jobbar, Jonathan sover och Philip är hos sina kusiner och ska sova över där för han har studiedag i morgon.
Tentan jag skrev i fredags ska vi inte ens diskutera. Den gick åt skogen. Jag mitt smarta peebrain missuppfattade en fråga och var osäker på många av dom andra för dom var formulerade lite klurigt. Jag räknar med att få göra om den. Suck!
Efter tentan var jag så deprimerad så jag gick på stan med min kurskamrat Elin och unnade mig faktiskt att köpa ett par nya byxor. Riktigt snygga stuprörsjeans.
Igår var det fullt hus här på kvällen. Fam. Hagenborg var här och våra vänner Sara och Richard var här. Det var riktigt trevligt. Vi tjejer satt i vardagsrummet och smuttade lite vin medans grabbarna satt i köket med tända ljus och hade det riktigt myspysigt :0).
Jag har varit hos Marre en sväng idag och då köpte jag en sån där grön "matta" som man har på balkongen som ser ut som gräs. Hon hjälpte mig hem med den och så fixade vi på balkongen så det blev lite mera hemtrevligt. Nu slipper man få stickor i fötterna när man går ut där barfota. Tack Marre för hjälpen.
:0)

Kommentarer
Postat av: carina

hej hej glömde du bort att du faktiskt var hos mi i dag också och fika. Du gillade min kladdiga sockerkaka :) prata om doftljus och en grön matta till balkongen och Jennifer följde med di hem. TACK FÖR TITTEN. Carina Lindberg

2008-09-22 @ 21:17:25
Postat av: Anna

Sorry!

Det var härligt att sitta i solen och mumsa din smarriga sockerkaka. Den vill jag gärna smaka igen. Ha en bra resa och njut av solen.

2008-09-23 @ 19:01:42
Postat av: Helene

Har du gått och blivit senil vännen hahahaha

2008-09-27 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0