Nyopererad kille.

Klockan 7 i morse infann vi oss på centraloperation där Jonathan skulle få plaströr inopererade i öronen. Det hela gick väldigt bra och Jonathan var jätteduktig. Jag fick vara med när han sövdes, men inte tills han hade somnat helt. Hela ingreppet tog 8 min så efter ca 30 min kom läkaren ut och berättade för oss att det hade gått bra. Han hade tömt örat på vätska och en kladdig sörja som han sa såg ut som lim. Strax därefter kom våran lilla kille ut. Vilken lycka att få se honom trots att han bara hade varit borta en liten stund.
Han var ganska ledsen och trött när han vaknade ur narkosen, men det gick ganska fort över så vi behövde bara stanna på uppvaket ca 1 timme för att sen få åka hem.
 Det är jag som är professor Jonathan.
 Mamma ger mig lite lugnande.    45 min senare.
 Trött efter narkosen.
:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser du vilken duktig kille du har:)

Han fixade de ju super. Skönt att allt gick bra också för han mamma:)



Miss you

2008-09-30 @ 07:41:06
Postat av: Hanna

Tur att det gick så bra! och så söt han är

2008-09-30 @ 08:39:35
Postat av: Kickan

Professorn ser skön ut när han börja komma in och ut ur dimman!

2008-09-30 @ 12:00:54
Postat av: Maja

Vad skönt att det gick så bra! Jag tycker det ser ut som den lilla professorn har växt på sig efter den här sjukhuserfrenheten. Han börjar bli stor sötnosen! :)

2008-10-01 @ 22:40:24
Postat av: Alina

Godnatt! Fin blogg! :)

2008-10-01 @ 22:43:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Elin

Naaw va duktig kille :) mamma med som höll sig lugn :P

2008-10-11 @ 11:08:50
URL: http://dimoriel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0