Miss me?

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga, men jag har inte haft ork eller lust till det på att par dagar.
Så vad har hänt sen sist? Jo, jag har pluggat en hel del, lunchat med Angelica på stan, ätit god middag och damsugit hemma hos fam. Hagenborg, varit på föräldramöte, shopat en fin liten present till min goa faster, har även shopat present till Nellie som fyllde år i går och Emil som fyller år idag, pratat med Steffie i telefon, jag och Henke har varit på fest hos en kompis till Henke, Jonathan har sovit hos faster Lotta, Philip har tagit skolkort och nu sitter vi och väntar på att Jonathan ska vakna för att vi ska på kalas hos fam. Hagenborg och gratta Emil. GRATTIS killen på din 5-års dag.
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Oj, vad nyfiken faster blir vad ni har köpt som present!

2008-09-06 @ 13:32:56
Postat av: Hanna

Fullt upp. Hur har det känts i skolan?

2008-09-06 @ 17:02:39
Postat av: Anna

Tihi, faster får vara nyfiken ett litet tag till. Det känns bra i skolan, men mycket att ta in och långa dagar.

2008-09-06 @ 21:04:21
Postat av: Kickan

Hur ska jag klara det!!! Ni kan väl komma tidigt och hur många blir ni?

2008-09-07 @ 02:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0