Middagsgäster och tentaångest

Hur i hela hälsefyr ska jag klara av tentan imorgon? Vill bara ha den överstökad nu så att jag kan gå vidare och börja på nästa delkurs. Att det ska vara så svårt att få in saker och ting i skallen.
Egentligen borde jag sova nu, men jag är så otroligt nervös för morgondagen att jag bara inte kan sova. När jag kliver in i tentasalen är det precis som om det jag kunde för 2 sekunder sen är helt putsväck och jag sitter och stirrar på klockan och är superstressad över att jag inte kommer att hinna skriva ner allt. Vi har 4 timmar och 8 frågor på oss så tiden borde inte vara ett problem, men det är den. Så är det varje gång jag har salstenta och jag vet inte varför. Vad ska jag göra åt det problemet? På alla mina andra salstentor har jag varit klar innan tiden har gått ut.
Ibland måste man ta ett brake i sitt pluggande så vi bjöd över fam. Hagenborg på middag idag. Vi käkade Henkes supergoda wook och hade som alltid jättetrevligt. Efter maten var killarna på Philips rum medans Henke och Fredrik micklade med datorn och jag och Angelica spelade Maxi Yatzy. Vi spelade 2 gånger och jag vann båda gångerna. Är man bäst eller är man bäst?
:0)


Kommentarer
Postat av: Licka

Det är ju fusk med de där pillidutterna tycker jag allt=) Men är man halvt hjärndöd så är man, du vann ju inte med så många poäng iallafall. Vad var det 5 poäng?!?

Lycka till nu imorgon så hörs vi och kanske till och med ses i skolan. (ska ta reda på vart faktum ligger)

kram kram

2008-09-18 @ 23:27:15
Postat av: Kickan

Ha inte så mycket förutfattade meningar. Kliv in i salen och känn att -Det här klara jag, jag kan!! Har kommit hem efter att ha sett och hört Stevie Wonder i Globen! Vi satt på parkett, på 15 rad!!!!! Helt otroligt!!

2008-09-20 @ 02:43:19
Postat av: Hanna

Lycka till jättemycket!!

2008-09-20 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0