Ljuvliga morgon

Gomorgon, gomorgon!
Vad skönt det ät att vara själv hemma ibland. Jonathan är hos dagmamman, Philip är i skolan och Henke jobbar så här sitter jag helt ensam och allena framför min laptop och njuter av tystnaden. Ska nog slänga på en kopp kaffe åt mig innan jag oxå ska sticka iväg. Ska in till skolan och plugga med en kurskamrat, men idag behöver jag bara åka till Eskilstuna och det känns skönt. Sen ska jag luncha med Angelica vid 12.  
 Den här boken på 531 sidor är det som jag ska plugga idag och har att lära mig tills den 19/9 då jag har tenta. Det är inte lätt, men det ska gå.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh kognitiv psykologi var en av mina favoriter när jag pluggade. Det var knepigt att komma in i alla amerikanska forskarböcker men efter ett tag så lossnade det liksom. Kämpa på. kram

2008-09-10 @ 08:56:42
Postat av: angelica

Nu ska jag skriva stackars dig som måste plugga den tjocka boken på engelska. Men jag vet att du har pluggat bra och att du kan massor, så det kommer gå så bra.

kram

2008-09-10 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0