Ledig idag.

Idag har jag varit ledig från skolan så då passade jag på att tvätta och fixa lite här hemma. När jag var klar åkte jag ner på stan och åt lunch med Jacquelin.
Efter att jag hämtat Jonathan hos dagmamman tog vi en promenad hem till Jonathans farfar. Först var Jonathan lite blyg för det var ett tag sen han träffade sin farfar, men det gick snart över och dom hade det så skoj ihop. Dom tittade på stora traktorn och lekte med brevlådan. Att fingrarna kom ikläm var bara roligt. Jag fick ett superbra psykologiskt lexikon av svärfar. Ett riktigt tjockt på säkert 800 eller så. Det kan jag lova att det kommer komma till stor nytta nu när jag pluggar. Tack, tack svärfar.
 Farfar och Jonathan leker med brevlådan.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin bild

2008-09-24 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0