Har någon sett min motivation?

Vad gör man när man har massor att plugga till en tenta, men inte har motivationen? Just nu känns det som om jag bara vill kunna allt till tentan nästa vecka så att jag kan göra annat än att plugga. Jag tycker att ämnet är superskoj, men jag har inte riktigt lusten att ta mig i kragen och grotta in mig i det kognitiva just nu. Hoppas att jag snart kommer på bättre tankar. Hmmm!
Ja, ja nu ska jag iallafall mecka lite potatisgratäng som vi ska äta ikväll så får vi se om det kan få mig att komma på andra tankar.
:0)

Kommentarer
Postat av: Wirre

kom igen nu "syrran" du klarar det - i belive in you!!!

2008-09-12 @ 11:17:18
Postat av: Camilla

Hur går det? Har du hittat motivationen?

Tror iaf att det kommer att gå bra för dig!

Miss you!

Lööv från mig:)

2008-09-12 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0