En mammas oro.

Sitter här och vet att jag borde egentligen gå och lägga mig för vi ska upp 05.30 i morgon, men jag kan inte sova. Är så nervös inför morgondagen. Innerst inne så vet jag ju att det kommer att gå vägen, men ändå så är man lite nojjig. Min bebis ska sova, få nerkos. han är ju så liten.
Jag har varit med när Stefanie sövdes och när Philip sövde och då gick det bra, men jag var lika nervös och orolig då som nu. Den jobbigaste biten är nog precis när dom somnat in. Jag var med dom andra gångerna och ska vara med även nu. Det känns i ens mammahjärta.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer att tänka på både Jonathan och er hela dagen imorrn!

2008-09-28 @ 23:09:22
Postat av: Kickan

Hör av dig när allt har lagt sig!

2008-09-29 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0