Weekend i Göteborg

Stefanie och jag har haft en supertrevlig helg i Göteborg. Vi sov hos pappa och hans tjej när vi var där. Det var helt ok. God mat och trevligt sällskap. I fredags var vi på nån fin restaurang med stora kristallkronor o taket. Flott värre. Där avnjöt vi en god middag innan vi åkte hem till pappa och Irene. Lite shopping han vi med på lördagen innan Steffie skulle iväg på sin reunion med STS. När hon var där gick jag och Irene på bio och såg Mamma MIa.
Söndagen han vi inte med så mycket annat än en god lunch innan vi skulle åka hem.
 Superstora illgröna cocosbollar.
 Steffie lirar "luftgitarr" med statyn.
 Snyggaste tjejen på hela återträffen.
 Dessa ABBA siluetter är gjorda av blommor. Jag tyckte dom var lite häftiga.
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Låter som en härlig helg. Men vad hette resurangen med stora kristllkronor i taket?

2008-10-28 @ 11:30:45
Postat av: Anna

Den hette Palace. (tror jag) God mat och väldigt bra service.

2008-10-28 @ 21:44:34
Postat av: pappa

Hej! Det var kul att ni var här. Men jag vill bara rätta till och berätta att hennes namn stavas Irén. Hoppas att vi snart ses igen!

2008-10-29 @ 21:03:48
Postat av: Camilla

Nej nu blir jag ARG!!!

Ingen uppdatering på bloggen, skärpning Anna!

Jag har ju uppdaterat min:)

Todiloo!

Lööv you:)

2008-11-03 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0