Veckan som gått.

Har varit lite slarvig med uppdateringarna här, men här kommer en liten resume av veckan som varit. I allafall lite av det som hänt.
Måndag: Var hemma och pluggade och sen åkte vi till Intersport där jag köpte mig en varm och skön fleecetröja.
Tisdag: Först var jag i skolan och sen mötte jag upp Henke och Jonathan i Eskilstuna för vi skulle till hörcentralen med Jonathan och kika så att rören satt kvar i öronen och det gjorde dom. Sen kom Jonathans faster Hanna och hälsade på.
Onsdag: Plugg, plugg, plugg.
Torsdag: Var på vårdcentralen med Jonathan för han har nu hostat i flera veckor, men där får man ju ingen hjälp. Det ända dom säger är att det är så det ska vara. Dom bygger upp sitt imunförsvar.
Fredag: Jag fixa och dona lite här hemma och sen åkte jag ner och mötte Steffie vid tåget.
Lördag: Marknad i Strängnäs. Vi var nere ett tag och shoppade lite brända mandlar och två palestinasjalar.
Söndag: En skön slappar söndag. Philip har varit iväg på innebandyträning. På eftermiddagen skjutsade vi Steffie till tåget och sen åkte jag, Henke och Jonathan till Eskilstuna och hälsade på min kursare Elin och hennes sambo. Det var trevligt att sitta i deras "stora" (23 kvm) lya och mumsa bullar och dricka kaffe medans Jonathan var både här och där.
 Så här glad blir Jonathan när hans syster är här.
 Steffie har fixat mig en "fjortisfriss".
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, klockren fjortisfrilla verkligen!

2008-10-12 @ 21:33:33
Postat av: Wirre

Fan vad snygg du är i frissan.. like a lot!!!

2008-10-13 @ 09:07:55
Postat av: Camilla

Ja, tänk om man fick vara 14 igen. Då fick man ju se ut hur som helst och nästan göra vad man ville:)

Det var tider de hihih

2008-10-14 @ 11:47:27
Postat av: Camilla

Hej!

Nu får du ju faktiskt ta att börja uppdatera lite:)



Miss jö

2008-10-17 @ 06:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0