Ny friss.

Idag har jag varit hos frissan och skaffat mig en helt ny frisyr. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Eftersom jag har tenta i morgon kunde jag inte sitta och njuta till fullo hos frissan. Jag hade nämligen med mig mitt plugg så jag satt där och pluggade och blev snygg samtidigt. Inte så illa.
Har varit och köpt nya skor till Philip idag.  Typ denna modell, men med kardborreband istället för skosnöre.
Hans gamla var helt trasiga framtill. Sulan hade lossnat och dom läckte vatten.
Nu ska jag ta och plugga lite till innan jag går och lägger mig. Vill verkligen klara den här tentan. Ska bli så skönt när den är klar så att tentaångesten släpper.
:0)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kan ju inte säga A utan att säga B. Eller vad säger man? Vad jag menar är,..visa bild på nya frillan!!!

2008-10-23 @ 10:45:47
Postat av: Licka

Så snygg du blev gumman! Du passade verkligen jätte bra i den frisyren. Ha det bäst och gör Götet ordentligt nu i helgen.

kram

2008-10-23 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0