Nu är helgen över.

Här sitter jag just nu i min sköna soffa och har min bästaste sambo bredvid mig och vi bara slappar, laddar batterierna inför veckan som kommer. För min del är det skola och omtenta som gäller. Hoppas jag lyckas denna gång.
På fredag åker jag och Steffie till Göteborg och hälsar på morfar och så ska Steffie på återträff med dom som hon var på språkresan med. Det ska bli skönt att komma iväg på en liten minisemester, men jag kommer att sakna mina killar så mycket.
Idag har jag och killarna varit hemma och haft en skön söndag med allt vad det innebär. Philip har varit på innebandyträning och jag och Jonathan var hemma och städa och tvätta lite. Jag har även hunnit med att plugga lite. Henke har jobbat så dethar inte blivit så mycket plugg som jag skulle vilja/behöva.
Nu ska jag nog gå och krama kudden för jag ska upp tidigt imorgon. Det är skola som gäller.
:0)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hälsa morfar!

2008-10-19 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0