Göteborg here we come

Jag har en sjuk sambo så det känns inte alls bra att åka iväg just nu, men, men. Hoppas han kryar på sig så att han orkar med killarna i helgen.
Som tur är så har vi världens bästaste Angelica som finns hemma om det skulle krisa sig. Tack vännen för att du finns.
Nu ska jag fixa mig lite kaffe och packa det sista innan jag sticker. Ha en bra helg alla mina vänner för det ska jag ha.
Ps Förhoppningsvis kommer det nån lattjio liten bild på mig och min nya friss efter helgen. Om jag känner min dotter rätt så är hon en riktigt paparazzi. Ds.
:0)


Kommentarer
Postat av: Licka

Inga problem vännen. Han vet att han alltid kan ringa om han mår sämre, vi finns här för att hjälpa till.

2008-10-24 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0