Äntligen fredag

Idag har jag varit på Ikea med Angelica. Tänk vad tiden går fort när man går där. Jag köpte en matta till Jonathans rum, blommor till köksfönstret, en lampa till köksfönstret och lite annat småkrafs.
När vi var på väg hem kom jag på att jag hade inga hemnycklar och Henke jobbade så vi var tvungna att åka ner till Henke på jobbet och hämta nycklarna och sen hade jag tänkt att plocka upp Jonathan från dagmamman på vägen hem, men Henke hade glömt att lämna vagnen så jag var tvungen att åka hem först och hämta vagnen innan jag kunde hämta Jonathan.
Väll hemma efter att även ha hämtat Philip på fritids var det bus, lek och full fart på kidzen medans jag fixade lite och sen lagade mat.
Har pratat med Camilla för ett tag sen och vi pratade om att hon ska komma till Sverige nån gång innan jul. Det ska bli så himla kul. Jag bara längtar. Vi har inte setts på hur länge som helst.
Nu ska jag ha lite fredagsmys med Philip.
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0