2 månader kvar till julafton

Gissa vad, idag är det exakt 2 månader kvar till julafton. Visst är det väll härligt? Jag bara älskar julen och allt därtill. Speciellt självaste julafton hemma hos min bästaste faster med familj. Det finns nog ingen bättre (inte vad jag vet) julafton än där. Det är så mysig stämning, ja man känner verkligen att det är jul. Jag undrar vad hon har för hemligt recept för att få julen så bra.
Jag vet vad jag vill ha i julklapp...om det är nån som är intresserad. Tihi! (en kaffebryggare i rostfritt, rosa raggsockor, fårskinnstofflor och ett par nya jeans) Jag hinner säkert komma på mer innan jul.
Nog om julen. Nu måste jag verkligen packa klart så jag inte glömmer något. Det vore ju illa.
:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halluuu

Du, om du ska skriva vad du önskar dig får du ju skriva dina storlekar annars kan man ju inte köpa något:)

Hoppas du får en bra helg hos din pappa, själv ska jag ta mig till Christoffer och hans barn. Richard ska jobba.

Kramelikram

Camilla

2008-10-25 @ 06:16:39
Postat av: Elin

dags o uppdatera hahaha :P

2008-10-25 @ 22:53:33
URL: http://dimoriel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0