Uppdateringar

Lite uppdatering om vad som hänt på sistone.
Jonathan börjar nu bli kvitt sina vattkoppor så på måndag ska han efter 2 veckor hemma äntligen få gå till dagmamman. Jag själv har fullt upp i skolan och med alla julklappsinköp så det finns inte så mycket tid över för bloggande.
Min bästaste Camilla har varit här och hälsat på. Det var kanontrevligt synd bara att tiden gick så fort.
Så vad har jag gjort sen sist? En hel del, men allt orkar jag inte berätta, Jag har bla varit i Stockholöm med Angelica vilket var hur kul som helst. Länge sen jag skrattade så mycket.
Har även varit på utvecklingssamtal med Philip och det gick jättebra.
Idag ska jag och kidzen baka lussebullar och dekorera pepparkakor med glacyr. Vi skulle ha åkt in till Eskilstuna för att köpa en jacka åt Stefanie, men det tar vi i morgon istället.
Trevlig helg!
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0