Jonathans hektiska dagar.

Jag kan lova att Jonathan just nu håller oss i trim här hemma. Han gör den ena galenskapen efter den andra.
 Fin utsikt här.   Jag har nog fastnat här under bordet.
 Undrar hur högt jag kan komma??   Tror ni jag kan komma över här?

Det här är endast en liten del av vad han hittar på om dagarna. Härom dagen hittade Henke honom ståendes på fönsterbrädan i sitt rum, en annan dag hittade jag honom när han var på väg att klättra upp mot tv:n. Han är verkligen överallt. När han är vaken är det inte en lugn stund här hemma. Jag undrar vem han har fått sin energi ifrån?
:0)

Kommentarer
Postat av: Wirre

ÅH HERRE GUD!!! jag ser min son i din... är det så jag kommer ha det om några månader...? jag måste skaffa en lekhage som ska stå mitt i rummet och ha tak över...

men söt e han iaf lilla Jonathan

2008-11-06 @ 20:13:26
Postat av: Kickan

Härligt! Var glad att han kan röra på sig. Tänk vad han lär sig mycket på sina galna upptåg som han har nytta utav senare i livet! Var stolta över honom och njut när han sover. Jag lovar, det går över. Min son dvs din kusin var likadan! Och det var visst jag också som barn men inte din far.

2008-11-06 @ 21:11:19
Postat av: Anonym

Kikar in =)

2008-11-06 @ 21:18:32
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: tina

den frågan var lätt, jag tror att han fått den från Henrik :P.

2008-11-06 @ 23:02:53
URL: http://tinahermansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men Jonathan hahaha! Vad håller du på med? :) Sötnos.

2008-11-06 @ 23:32:54
Postat av: Licka

Ja det blir till att vara hos er när vi är barnvakt. Vi har alldeles för mycket skoj för honom att leka med hemma hos oss=)



Som tur är går det över efter ett tag.

2008-11-07 @ 09:42:54
Postat av: Elin

haha herregud klätterapa :P du får binda fast han istället :P

2008-11-15 @ 17:00:27
URL: http://dimoriel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0