En härlig helg och intensivt pluggande fram till jul.

I fredags hade jag besök av min barndomskamrat Malin och hennes söta lilla son Simon. Det var väldigt trevligt att ha dom här. Vi käkade lunch, snackade skit och tog en promenad och hämtade Jonathan.
I lördags var vi hos Henriks farfar och farmor och hälsade på. Som ni alla vet så har pensionärer en hel del prydnadsgrejer, blommor och annat som inte är barnvänligt överallt så vi hade ett fasligt skägg med att kolla Jonathan när han for fram på upptäcksfärd bland allt, men vi hade det väldigt trevligt och Jonathan gosade med Henkes farmor och satt i farfarns knä och käkade bulle samtidigt som han delade mazarin med honom.
I söndags var Henke och Philip i Globen och tittade på Monster Jam. Philip tyckte så mycket om det att han ville åka nästa år igen. Medans dom var borta passade jag och Jonathan på att tvätta och fixa lite hemma. Sen tog vi en promenad till Helene och kidzen.
Idag har jag varit i skolan. Vi har börjat med statistik så nu är det chi2, produktmomentkorrelationskoeffisienten och annat skoj som gäller. Det är kul bara man fattar hur allt funkar och att man kan alla de märkliga symbolerna för dom har visst glömt siffror nu för tiden. :0) Ska även börja skriva på min B-uppsats denna vecka så nu kommer jag ha fullt upp fram till jul så det kanske inte blir så mycket bloggande, men jag ska göra mitt bästa med att hålla er så uppdaterade om mitt spännande (asg) liv som möjligt.
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0