Händelserik tisdag

Vad mycket man kan hinna göra på en dag om man går upp 07.00.  Började med att se till att Philip kom till skolan och sen myste jag och Jonathan en stund innan han somnade. Lagom till lunch åkte jag och Jonathan ner på stan och träffade Sara. Där intog vi en god lunch på Arom innan jag var tvungen att åka hem igen för Philip skulle komma hem från skolan.
Nina kom i vanlig ordning över så då blev det lite Skipbo och en kopp kaffe. Jag vann!
Sen gick Jonathan och jag hem till Jonathans farfar och hälsade på. Även faster Hanna var där. Jonathan är verkligen farfars kille. Dom tittade på fågeln i taket och mumsade kaka på köksgolvet och bara mös. Själv satt jag och pratade med Hanna. Hon fick oxå en chans att mysa med Jonathan och hon fick den stora äran att ta på honom jackan. Hon tyckte att det hade varit lättare om han satt still. :0) Men skam den som ger sig.
Philip skulle egentligen ha haft fotbollsträning idag, men han fick hoppa över den för han hostar. Det är dumt att anstränga sig då, men han lekte med Viktor istället så det gick ingen större nöd på honom.
Framåt 19 fick jag och Angelica för oss att vi skulle ta en långpromenad i skogen med Nelson så det gjorde vi. Hon visste en bra sväng så den skulle vi gå. Den var på 2,5 km. Lagom. Vi gick och vi gick, men vi tycktes inte komma fram någon gång och tillslut inså vi att vi hade gått lite galet. Vi hade tagit den långa slingan i skogen så det slutade med att vi hade gått ca 8 km istället. Under tiden vi gick såg vi hur mycket fågelholkar som helst som var numrerade.  Fågelholk nr 102 och det var inte den sista vi såg.
Nu ska jag gå och krama kudden. Sussa sött!
:0)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad är Skipbo?

2008-05-13 @ 23:31:44
Postat av: Kickan

Vad är Skipbo?

2008-05-13 @ 23:32:54
Postat av: Kickan

Somliga roar sig då andra städar!

2008-05-13 @ 23:35:23
Postat av: Angelica

Trevlig dag du haft. När ska vi göra om vår härliga promenad. Nästa gång ska vi ha vatten med oss och slippa sura gubbar.

Ses i kväll.

2008-05-14 @ 08:28:55
Postat av: Hanna

Det var så mysigt att få träffa er. Och det gjorde mig glad att se pappa & jonathan tillsammans!

2008-05-14 @ 08:57:09
Postat av: Anonym

Det var så mysigt att få träffa er. Och det gjorde mig glad att se pappa & jonathan tillsammans!

2008-05-14 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0