Sjukstuga

Stackars, stackars lilla Jonathan. Han är sjuk. Han har feber över 39 grader, hosta och genomförkyld. Jag har oxå blivit förkyld och matt i kroppen så allt känns bara så himla jobbigt. Hoppas att resten av la familja klarar sig.
Henke har varit ledig idag så jag tog en sväng ner på stan och fikade med Sara. Jag passade på att köpa ett par shorts till Philip, en body till Jonathan och en jättesöt kjol till mig.
Nä, nu ska jag inta liggläge i soffan och invänta mitt favvoprogram som börjar om två timmar. Grays anatomi. Det finns inget bättre. Hoppas det finns någe som jag kan slötitta på medans jag väntar. Orkar inte så mycket annat.
:0)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Krya på er!

2008-05-28 @ 20:34:33
Postat av: Hanna

Lilla Jonathan. Ni får lämna honom hos faster.

2008-05-28 @ 22:38:42
Postat av: Camilla

Hej gumman

Hoppas du och Jonathan blir friska snart.

Idag kl 14 ska jag på intervju, håll tummarna:)

Igår var jag men Zoë till doktorn och hon fick pencillin, jag hoppas hon också blir bra snart.

Kram till er alla

2008-05-29 @ 07:58:08
Postat av: Wirre

aha! vi ar smittat er verkar det som... 3 febriga (numera ~38 grader) och tok-gröna dagis 11 på alla 3 barnen... ingen höjdare men men vi bilr väl friska någon gång...

2008-05-30 @ 11:45:35
URL: http://lennebrant.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0