Nya leksaker.

Vad jobbigt det är att vara hungrig, men som tur är så vankas det snart lasange. Vi intar en tidig middag idag för jag och barnen (Henke jobbar) ska mumsa ost och kex medans vi ser på hockeyn och då är det ju dumt att vara mätt.
Nästan nyss hemkommen från en liten shopingtur med Angelica. När vi var iväg hittade jag en superfin leksakslastbil med tillbehör till Jonathan så den köpte jag. Han blev jätteglad för den.
 Steffie och Jonathan inspekterar den nya leksaken.
 Tjusig lastbil.

:0)

Kommentarer
Postat av: Tanten/Nanny

Du vet att Sverige matchen inte börjar förns 23.00 väl... Hoppas din dag varit bra. Min har vart kanoners=) kram

2008-05-16 @ 17:51:50
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Angelica

Vad bra leksakerna var, det var ju det jag sa=)

Kul vi haft det idag eller vad säger du.

Ha det bäst!

kram

2008-05-16 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0