Miss i planeringen och sjuk humor.

Vilket skit. Har gått hela dan i tron om att hockeyn börjar 19, men ack så fel jag hade. Den börjar 23. Vilken miss i planeringen. Så nu sitter jag, Henke, Philip, Steffie och Nellie (våran lilla nattgäst) här och väntar på nedsläppet. Bara 1 timme kvar. Suck, suck, suck!
Jag och min oskiljaktiga vän Angelica har nog Strängnäs sjukaste humor. Vi har umgåtts hela dagen och skratten har avlöst varandra. På kvällen satt vi och pratade på Google talk och mitt upp i allt börjar vi även prata i telefon. Hennes sambo ville oxå vara med så även han loggade in sig. Sen pratade vi i luren och skickade flummiga saker via Google. Efter en stund kom en bild upp på min skärm av Angelica. Fredrik satt och filmade henne så nu kunde jag även se henne. Vi satt nog i 1 timme och bara flummade och pratade om absolut ingenting, men så himla kul vi hade. Tänk vad lite kan roa så mycket? Taskig humor eller? Jaha, du Angelica vad hittar vi på för tokigt i morgon?
Ett gott skratt förlänger livet sägs det! Jag och Angelica kommer ju att bli grottgamla.
:0)

Kommentarer
Postat av: Angelica

2008-05-17 @ 20:46:19
Postat av: Angelica

Lite fel med inlägget innan=)

Ja du Anna nog kommer vi bli gamla allt, vi kan ju sitta i vår grotta tillsammans och har sjukt kul. Det har vi ju alltid även när vi färgar håret eller vad säger du. Snart kommer bilder på det på bloggen.

kram

2008-05-17 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0