Maskrosrensning

Gomorron alla pigga soldyrkare!
Jag har nyss rensat hela min rabatt på maskrosor så nu är den så fin, så fin. Nu vill jag bara åka och shopa lite niceiga blommor som jag kan plantera där. 
Jag har varit vaken sen 6-30 i morse då tyckte nämligen Jonathan att det var dax att kliva upp. När jag kom in till honom så satt han upp i sängen och höll sig i spjälerna. Det har han aldrig gjort förut. Snart står han väll i sängen när man kommer in. Han kan resa sig själv om han håller i något. Jag har även hunnit slänga igång en maskin tvätt, äta frulle, ge Jonathan frulle och leka med Jonathan trots att klockan inte är så mycket ännu. Känner mig ganska nöjd med mig själv.
Nä, nu ska jag gå ut och dricka en kopp kaffe med min goa vän och granne Nina alias Nanny. Tihi!
:0)

Kommentarer
Postat av: Tanten/Nanny

Jajjemen nog drack vi kaffe allt. o inte nog med det, vi blev brända på köpet;-) Hahaha.. Lilleman sover som en gris än så länge=) SOV SÅ GOTT:) Kram

2008-05-10 @ 21:32:57
URL: http://www.nogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0