Marknad i Ösmo och brödbak

Började dagen med att kliva upp strax efter 6 för att då låg Jonathan och joddlade och ville inte alls sova längre. Sen var han och jag uppe under största, möjliga tysssnad för att inte väcka Henke. Vad finns det egentligen att göra så tidigt på morgonen som inte låter? Ingenting har jag kommit fram till.
Vid 9 tiden for jag iväg med Angelica m. familj till Ösmo för att gå på marknad. Stackars Henke mådde inge bra så han stannade hemma med Jonathan. Har aldrig varit i Ösmo i hela mitt liv tidigare så bara det var en upplevelse.
Även resten av Angelicas familj följde med på marknaden. Det var mamma, pappa, systrar, bror och några syskonbarn så vi blev några stycken. När vi ansåg att vi var klara på marknaden gick vi hem till Angelicas mamma och pappa där vi sedan tillbringade resten av dagen med att mysa, fika och grilla. Tack alla för en kanonmysig dag! Ett speciellt tack till Virre för att du tycker jag är en så snygg 40 åring. Tihi...
 Jag köpte 12 par strumpor på marknaden.

Nu ska jag snart återgå till mitt brödbak. Fick ett litet ryck så jag ställde mig och bakade Grekiskt lantbröd. Finns inget godare än nybakt bröd.

:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0