Jobba, jobba, jobba

Idag, imorgon och på fredag jobbar jag så då blir det nog inte så mycket bloggande från min sida. Man är lite småtrött när man kommer hem. Imorgon ska jag på brandutbildning på jobbet och det ska bli riktigt skoj. Synd bara att vi inte får släcka lite eld. Dom andra som varit på den har nämligen inte fått göra det och det är väll lika för alla.
Just nu sitter jag och väntar på att min kock (Henke) ska bli klar med middagen. Har ingen aning om vad det blir, men det luktar himla gott och jag har sett att det innehåller tjockkorv, paprika röd+gul, zuccini och ris. Mumma! Nu skramlar han med nån flaska eller nått oxå. Undrar vad det kan vara. Skoj med överraskningar.
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Skönt att ha en egen kock!

2008-05-22 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0