Igår, idag och imorgon...

Gårdagen började med att jag klev upp 05.55 för att kvickna till och gå till jobbet.
  Jonathan och Henke roar sig med att ta lite kort medans jag jobbar. 
 Glad skit.
 Jonathan matchar sin byrå.
När jag slutade kom Henke och hämtade mig (tack älskling) så att jag skulle hinna äta, duscha och hämta andan innan jag skulle iväg igen. Jag, tesan och Angelica skulle åka på en av Hannas underbart fantastiska föreläsningar. Den var lika bra som den förra jag var på. Tack Hanna för en fantastisk och stundvis gripande föreläsning.
 Söta Jonathan med sin söta faster Hanna.
Väll hemma igen kikade jag lite på tv, men bestämde mig ganska snart för att gå och sova, men det kunde jag ju tro att jag skulle få. Jonathan vaknade och höll låda och vägrade sova. Misstänker att han hade en mardröm. Tillslut fick han lägga sig i våran säng och då blev han tyst på en gång och somnade efter bara några minuter.
Idag har jag känt mig som en zombie, men dagen har gått bra iallafall för jag har haft mina trevliga vänner Nina och Malin här på pannkakslunch.
 Malin med sin söta lilla Simon.
Imorgon blir det nog till att åka och handla lite mat inför helgen. Nån gång under dagen kommer min bästaste, bästaste dotter oxå och då är det väll bara att glömma att sitta vid datorn. Då kommer hon lägga vantarna på den.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var så mysigt att få umgås igår och tack för att du orkade gå på min föreläsning en gång till ;)

2008-05-15 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0