Hela veckan lång

Vilken vecka. I måndags, tisdags, onsdags och idag så har jag jobbat. Det känns att man inte är van att jobba, men det var riktigit skoj att köra igång igen. Jag ska jobba lite då occh då, det kan jag behöva och då kommer Henke vara pappaledig. Jag har varit så trött varje dag efter jobbet så jag har inte haft ork att blogga. Jag har knappt suttit vid datorn över huvudtaget.
På valborgsmässoafton jobbade jag till 17.30 och sen gick jag direkt hem till Angelica och Fredrik för vi skulle grilla (på deras nya grill) innan vi gick ner för att kika på brasan. Henke var redan där med Jonathan och Philip när jag kom, Angelica fixade med dukningen och Fredrik hade laddat grillen så jag pustade ut en stund i deras niceiga soffa.
Efter maten bar det av till brasan och sen gick vi hem hit och fikade och hade superskoj fram tills klockan var sent.
 Jag och Angelica roar oss :0)
 Jag, Philip och Emil vid brasan.
 Sötnöten Philip.

:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0