Hårmakeover.

Jag och Angelica har roat oss kungligt med att färga och slinga håret på varandra idag under kvällen. Och som vanligt hade vi hur skoj som helst. När vi var klara tog vi en fika innan jag skulle gå hem. Snälla Angelica tog med sig Nelson och gick med mig hela vägen hem, men jag tror att hon ångrar det. När vi var på väg hem till mig blev det bara mörkare och mörkare. Det var som i en skräckfilm. Lagom tills Angelica hade lämnat av mig hemma och var på väg hem så öppnade himlen sig och hon blev dyngsur. Stackars lilla vän. Hoppas du är torr nu.
 Angelica pillar ut hår i hättan.
 Nu är det bara att vänta.
 Gör jag rätt nu??
 En hjälpande han är bra i detta läge.
 Resultatet: 2 snygga puddingar.

:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va snygga ni blev! Fondväggen bakom dig Anna heter Hanna vill jag minnas :)

2008-05-17 @ 22:51:37
Postat av: Angelica

Snygga bilder Anna, känns som jag har sett de förut=)

Vi är ena riktiga puddingar du och jag.

Höres i morgon.

kram

2008-05-17 @ 23:43:26
Postat av: Lena B

babes =D

2008-05-18 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0