Grillkväll med fam. Hagenborg

Igår hade vi en sån där alldeles trevlig dag med fam. Hagenborg som vi brukar ha mellan varven. Och som vanligt var det hur trevligt och hur roligt som helst. Jag, Philip och Jonathan gick till Angelica och fikade på eftermiddagen och sen blev vi kvar där ett tag. Jag blev hus och barnvakt medans Angelica och Fredrik åkte till Beijer. Sen gick vi allihopa hem hit och Angelica stack ner på stan och handlade och hämtade Steffie vid tåget.
Jag och Fredrik laddade grillen så det var klart tills dom kom tillbaka. Stackars Henke jobbade så han kunde inte grilla med oss, men när han kom hem vid 21.30 satt vi fortfarande ute så han gick in och meckade en specialdrink (vatten, körsbärstomat och ett paraply) och satt ute med oss sen.
Angelica, när kommer bilderna från Ösmo och hur går det med uppdateringen av din blogg? :0)
 Viktor, Emil och Philip mumsar mat.
 Söta brudar.
 Chips är gott.
 Fredrik och Henke i en djup diskusion.
 Även jag fick vara med på bild.
:0)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Den där drinken blev jag nyfiken på!

2008-06-01 @ 23:13:59
Postat av: Anna

Jag kan fixa en sån åt dig nästa gång vi ses. :0)

2008-06-02 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0