Fotbollsmatch i Åkers.

Idag kom min pappa hit på besök och han, jag och Jonathan bestämde oss för att åka till Åkers för att titta på Philip när han spelade fotbollsmatch. Dom spelade 2 matcher. Mot Härad förlorade dom, men mot Mariefred vann dom. Det var riktigt kul att se hur han kämpade i värmen på plan. Han var så himla duktig och gjorde 1 mål. Bra jobbat hjärtat!
 Taktiksnack innan matchen.
 Philip som nr 11.
 Trött kille efter matchen.
Till middag idag bjöds det på grillat kött och färskpotatis. Så gott! För alla som inte vet det så har jag en väldigt envis sambo och det resulterade idag i att det tog väldigt lång tid innan glöden blev riktigt bra för han skulle minsann tända grillen direkt efter att han hällt på tändvätska. Det ska ju stå en stund och dra för att briketterna ska brinna ordentligt, men, men. Vi fick mat tillslut och det är väll huvudsaken.
När alla barn lagt sig och man kunde känna lugnet tog jag och Nina en fika ute. Jag stod för kaffet och hon bjöd på en supergod ananaspaj. Jag måste få receptet...
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Skönt att se att morfar inte har träningsvärk efter att ha grävt 2 stora hål till mina nya äppelträd som jag ska hämta i dag, måndag.

2008-05-26 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0