E det härligt eller e det härligt?

Underbara sol. Idag har jag varit ute mest hela dan. Tillbringat tiden med att sitta i solen och bara njuta. Så nu har jag en vit halterneck på mig. :0) 
Har även varit på stan och mumsat en härlig Tivolivåffla med Tesan, Nina och Hanna (mina trevliga grannar här på gården). Sen blev det grilla av framåt kvällsningen och det var gott som vanligt.
Just nu sitter Henke och jag och kollar på hockey, Sverige vs Ryssland. En riktigt spännande match med mycket aktion. Än så länge leder Sverige, men det har bara gått 1 period ännu och nu är det paus. Det känns lite märkligt att kika på hockey när det är sommarvärme ute. Man får inte riktigt den där stämningen, men man måste ju kolla.
Inatt sover Jonathan hos Nina så att jag och Henke ska få lite sovmorgon i morgon. Det känns jättekonstigt att inte ha honom hemma, men vi behöver få sova och bli utvilade båda 2. Kan slå vad om att jag är vaken och jättepigg redan i ottan bara för att jag får sova.
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0