Brrrrrrr!

Vart tog den varma, lilla solen vägen? Ingen som vet, ingen som vet. Det som var så nice väder i helgen och nu så blåser det nordanvindar. Typiskt svensk "sommar" eller nått.
Idag har jag och Jonathan varit hemma hos Angelica och fikat och snackat lite skit. Det var lika trevligt som vanligt. Nu börjar hon få så fint i sin trädgård. Det är så man blir lite avis. Jag vill oxå ha hus och en lagom stor trädgård som jag kan fixa och dona med. Än så länge får jag väll nöja mig med min lilla, lilla rabatt och min stekheta (när solen lyser) baksida.
Efter vi fikat och snackat skit tog Jonathan, jag, Angelica och Nelson en promenad och mötte Philip när han slutade skolan. Victor fick oxå sluta då fastän han skulle varit på fritids. Philip ville leka med honom så Angelica, Victor och Nelson följde med hem hit ett tag. Även det var lika trevligt som vanligt.
Nu har jag precis lagt Jonathan och Philip är på sitt rum och leker med Nellie. Snart kommer Henke hem och då ska jag och Nina ut och ta en promenad. Henne har jag oxå hunnit fika med en gång idag och även det var lika trevligt som vanligt. Tänk vilken tur jag har som bara har vänner som det är trevligt att träffa. :0)
Nu har Jonathan lärt sig den bedriften att ställa sig upp i sängen. Han ser så söt ut när han står där och vill upp. Två tänder har han även hunnit få. Nu händer det mycket och det är så himla kul.
:0)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag längtar efter mjuköra

2008-05-12 @ 18:42:58
Postat av: Kickan

I dag har vi klippt gräset för första gången i år och det är nästan 2 v tidigare än brukligt. Så nog har vi en härlig vår att njuta av bland hägg och syren, maskrosor och vårört. ta ett djupt andetag och njut.

2008-05-12 @ 21:13:00
Postat av: Angelica

Visst har vi det trevligt när vi fikar och snackar skit. Det är ju det vänner är till för=)

Ha det bäst

kram

2008-05-13 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0