Brännboll

Idag har det spelats brännboll så det stod härliga till. Det var Philip och hans klasskamrater mot oss föräldrar. Det var ett tag sen man utövade den aktiviteten, men jag lyckades iallafall få iväg bollen. Fick även in ett frivarv. Jag sprang så det rök om sulorna på mig. Det blev ett dammoln efter mig. Inte konstigt med tanke på hur varm och torrt det var på grusplanen. Inte illa om jag får säga det själv. Ska bli spännande att se hur mycket träningsverk jag har imorgon.
Tillråga på allt så var domarna mutbara, men inte hjälpte det oss att vinna. Ja, ja himla skoj var det och det var väll huvudsaken.
Nog har jag fått lite färg oxå. Det var ju gassande solsken trots att klockan var efter sex.
Tusen tack till Fredrik som med möda och besvär tog hand om Jonathan medans jag spelade. Jonathan var trött så ni kan ju tänka er på vilket humör han var på. Henke jobbade så han kunde tyvär inte vara med, men jag och Angelica hade skoj som alltid. Två pratkvarnar på plan, hur bra blir det?? Nice om man frågar oss. Vi hann tillockmed ta lite kort mellan varven.
 Jag och Angelica.
 Philip laddar.
 "Gullegrisar"
 Cooling.

:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla Pettersson

Åååå vad roligt med brännboll, det hade jag också velat vara med på.

Hur har du det med träningsvärken?

2008-05-09 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0