Söndag

Det har varit en helt underbar söndag idag. Varm och soligt så jag beslöt mig för att gå ut och bättra på brännan lite. Redan 9.30 var jag ute och där stannade jag hela dagen.
Henke roade Jonathan inne och då passade jag på att läsa den mest gripande bok som jag någonsin läst. Den är skriven av Hanna Österberg och heter "Varje dag har vi en liten tävling". Det är en berättelse om Hannas kamp mot anorexin och hennes väg tillbaka.
När man börjat läsa den så kan man inte sluta. Man blir så tagen och uppslukad av boken att man glömmer tid och rum. Jag kände inte den varma solen utan var så inne i boken att först när jag var tvungen att läsa om samma mening flera gånger för att jag tappade bort mig insåg jag att lite vatten och skugga vore bra.
Har även varit hundvakt till Nelson idag. Det gick lysande. Framåt eftermiddagen gick jag, Philip och Jonathan hem till fam Hagenborg (Angelica, Fredrik, Viktor och Emil) och grillade och Philip badade i deras lilla pool. So nice!
Jag saknar min bästaste bästaste vän oerhört mycket just nu, men hon bor så långt borta att vi inte kan ses. Önskar att jag kunde åka till Holland och hälsa på henne. Hoppas, hoppas vi snart ses. Det är 1 år sen sist.
:0)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej gumms,

Saknar dig massor jag med. Det lät som det var 1 år sedan vi sågs fast jag antar att du menar sedan du var här:) Vi sågs ju i fabruari. Men det känns faktist som det var aslänge sedan. Tänka, bara du och jag alldeless ensamma utan barn och karlar och bara njuta av tiden.

Kram kram

2008-06-09 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0