Philips skolavslutning

Idag har Philip slutat 1:a klass. Det blev en regning, men fin avslutning iallafall. Precis när alla barnen börjar sjunga "Den blomstertid nu kommer" så faller de första regndropparna. Lite synd och kallt blev det oxå. Hela avslutningen var utomhus förutom när fröken sa hejdå till alla barnen. Nu har han hela 71 långa, härliga sommarlovsdagar framför sig innan han börjar 2:an.
Efter avslutningen gick vi hem och fikade och sen åkte vi till Nykvarn och käkade lite lunch med min faster.
 Philips klass sjunger "Sången om sommaren".
 Philip får en kram av fröken (Harriet).
 Henke, Jonathan och Emil i regnet på skolgården.
 Även Brittis får en kram.
 Jonathan hade skojrta dagen till ära.
 :0)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Såklart Jonathan ska ha skjorta när storebrorsan går ur 1:an! Dessutom är kortärmad rutig skjorta trendigt sommaren 2008 :)

2008-06-11 @ 20:23:11
Postat av: Kickan

Tack för den goda lunchen. Hoppas både Jonathan och Philip har kul med det som ni fick med er hem: boll, jätte såpbubblor, gubbar från Mac Donalds och jonglertallrik med pinne! Vem klarar att få fart på tallriken?

2008-06-12 @ 01:39:50
Postat av: Camilla

Hej

Vad mysigt ni verkar ha haft det.

Här regnas det också, pissväder. Men det blir förhoppningsvis bättre snart.

På söndag e det 2 veckor kvar till Alexandra kommer:) det ska bli så kul.

Miss you

2008-06-12 @ 07:24:02
Postat av: Tina

Jag gillar inte den där Harriet (läraren) :S. hon tvingade mig att springa på idrotten när jag hade gips och 4 brutna tår en gång.



Jätte söt bild på Jonathan :).

Hoppas Steffies skolavlstuning var kul.

Jag får följa med någon annan gång och göra något :), var inte på humör idag riktigt.

2008-06-12 @ 21:19:41
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0