Ooops, we did it again...

Fy fåglarna vad dagen går fort när man är ledig.
Började denna dag med att städa och tvätta lite. Sen for jag och Stefanie ner på stan. Där vi uträttade en del saker och fikade lite. Vi tog lift med Angelica hem. Tack vännen!
Nu har vi gjort det igen.... GRILLAT med fam. Hagenborg. Supertrevligt även denna gång.
 Henke fick agera eldvakt.
Jonathan somnade i deras resesäng så vi stannade lite längre än vad vi brukar. Jag skulle trixa upp sängen medans dom andra meckade med maten och snickrade altan, men det slutade med att jag svor, fick ont i armarna och blev helt varm. Den j-a sängen ville inte som jag ville. Hur svårt kan det egentligen vara att väckla ut en sån? Tydligen tillräckligt svårt för mig (Angelica hjälpte oxå till på ett hörn) så Henke och Fredrik fick fixa det. Hörde att det fanns fler i helgen som inte heller lyckades få ihop den så jag är inte ensam. :0)
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Resesäng har jag haft till våra kidz. Det var underbart att ha!

2008-06-24 @ 23:07:32
Postat av: Annelie

Anna jag kan tro att det är den sängen som har varit här hos mej eller en likadan jag tyckte att jag såg det i söndags, den är inte av denna värld jag hatat både att sätta upp den och ta ner den så nu finns det andra här

2008-06-25 @ 12:59:33
Postat av: Anna

Det är nog samma säng. Gissa om jag svor...

2008-06-25 @ 22:43:35
Postat av: Camilla

Hej gumman

Nu kan du se filmen, det kunde du innan med om du hade kopierat den och klistrat in den där du skriver http adressn:)

2008-06-26 @ 05:49:04
URL: http://camomillisen.blogg.se/
Postat av: angelica

Snygg bild, är du tjyv eller=) Jag är ju proffsfotograf kan man se. Ha det bäst vännen!

kram

2008-06-27 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0