Midsommarhelgens bravader

En annan har ju jobbat hela midsommar, men jag har gjort lite skoj iallafall.
På dan på midsommarafton var vi hos Malin och Ulf och firade lite innan jag skulle jobba.
 Jag binder en midsommarkrans.
 Resultatet.
 Midsommarfirande vid Fogdö bygdegård.
Hela lördagen jobbade jag sen kom pappa och Irene hit och vi grillade (i regnet) och hade det jättetrevligt.  Morfar och Jonathan.   Kidzen tältar i Jonathans rum.
I dag har vi varit i Nyköping på 1 årskalas.
På kvällen gick jag och kidzen över till Angelica på ljusparty. Även hela familjen Taikon var det. Det är alltid skoj att träffa dom.
Anneli, jag tror att jag är ledig den 9:e juli. Ses då.
:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan

Du verkar ha hunnit med en del även fast du jobbade.

Själv kunde jag inte binda någon riktig krans, finns inte björk innom gångavstånd, inga hundkex eller syrener, dom har redan blommat klart:(

Hoppas du har en bra dag.

Kram

Camilla

2008-06-23 @ 12:30:05
Postat av: Annelie

Klart du är ledig den dagen om inte skulle du ju ta ledigt för min skull eller.

Kram Annelie

2008-06-23 @ 12:49:07
Postat av: Ann-sofie

Kikar in och säger hej.

Fin blogg och fina bilder.

Vad jobbar du med.

Ha en bra kväll

Ann-sofie

2008-06-23 @ 18:46:39
URL: http://affib.blogg.se/
Postat av: Helene

Du är ju proffs på kransar ser jag L Hoppas din midsommar va toppen trots att du jobbade vännen...Ha det bra så hörs vi Kramar

2008-06-23 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0