Ledig och uppe i ottan.

Idag har jag varit ledig, men inte fick jag sovmorgon för det. Klockan 7 vaknade JOnathan och tyckte att nu var det dax att kliva upp. Jahaja, jag får väll sova i nått annat liv ellr nått. Jag ska inte klaga min underbara sambo går faktiskt upp med Jonathan ofta på mornarna så att jag får lite sovmorgon.
Det märks att Philip har sommarlov. Han sover frem till 9-10 vaje morgon. I vanliga fall brukar han vara uppe med tuppen.
Förmiddagen roade vi oss med att bara slappa för att sen göra oss lite "vackra" och sticka iväg till Södertälje. Där sammanstrålade vi med pappa/morfar/svärfar. Han bjöd oss på restaurang med riktigt smarrig mat.
Mätta och belåtna gick vi och kikade i affärer. Vi inhandlade lite födelsedagspresenter, ett par supersnygga skor till Henke och en rosa mus till mig/datorn.
Träffade även på en kompis som jag inte har sett på säkert 10 år. Kul att springa på nån man känner.
Väll hemma i metropolen Strängnäs gick jag över och grattade min niceiga vän Helene som fyller "pip" år idag. GRATTIS gumman.
Imorgon ska vi till malin och Ulf för att fira lite midsommar innan jag sticker till jobbet. Inte skoj att jobba midsommar, men nån måste göra det oxå. Det som är värst är att dom ska höja storhelgs ob med nästan 10 kronor, men dom gör inte det förräns den 1/7 så det har jag ingen större glädje utav. Suck!
Glad midsommar alla som jag känner!
:0)

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack gumman...du är ju för gullig!!

2008-06-19 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0