Ingen sommar utan grillat

Det var ett par dagar sen jag bloggade, men jag har bara inte haft nån lust att göra det av flera olika anledningar. Nu ska jag göra ett försök till att plita ner några spännande rader. Läs och njut. :0)
I onsdags var jag och Tesan i Eskilstuna och shopade lite. Jag köpte avslutningskläder till Philip och en tröja och ett par shorts till mig. Vi hade det kanontrevligt och avslutade det hela med en god cider i solen...
I går grillade jag, Nina, Hanna och barnen och sen satt vi ute en bra stund in på kvällsningen. Myspysigt. Även Angelica kom förbi en sväng och snackade lite skit med oss (så som bara tjejer kan).
Idag har jag, Henke och Jonathan varit hemma hos Henkes pappa och grattat honom i efterskott. Även Hanna, Håkan och Henkes farfar och farmor var där. Vi mumsade smörgåstårta och hade det gott.
Denna värme tar verkligen musten ur en. Både jag och Henke somnade nu på kvällen vid halv 7 och sov en timme.  Sen gick vi upp och slog igång grillen. Det går ju inte att äta förräns sent på kvällarna nu när det är så varmt.
Man är ju helt slut som artist. Till råga på allt säger dom att det kommer att bli ännu varmare i morgon. Nu skulle man ha en liten pool.
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Det är mycket mer jobb med en pool än vad man tror! Fråga en som vet!

2008-06-07 @ 01:08:32
Postat av: Camilla

Hejsan!

Du kan få låna våran pool. Supermysigt, Richard vill ha en större men denna räcker så bra så. Man får inte glömma att sköta det bara, med klor osv. Den är för stor för att tömma varje gång.

Jag får skaffa mig en poolman (en snygging)som kan sköta den åt mig.

Du får komma och besöka mig snart!

Jag stod vid flyget och väntade på dig igår men du kom aldrig!@!!



Miss you!

2008-06-08 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0