Heldag på Skansen

Idag har jag och Philip spenderat hela dagen på Skansen i strålande solsken. Vi har haft det jätteskoj och supermysigt. Henke och Jonathan stannade hemma för dom var trötta. Vet inte om lilla Jonathan håller på att bli sjuk (igen).
Dom hade Barnens allsång på Skansen när vi var där. Vi såg bl.a Marie Picasso och Jimmy Jansson. Vi hade hur kul som helst och sjöng för full hals.
När vi skulle kika på sälarna underifrån genom ett fönster skrek Philip skräckslaget till helt plötsligt så jag frågar honom vad det är. Till svar får jag: jag blev rädd för mig själv. Han såg sig själv i fönstret och trodde att det var en säl.
 Philip chillar med en björn.
 Underbara sol.
 Det här tyckte Philip var en av höjdpunkterna.
 Sån här "hoj" borde Henke ha när han ska till jobbet.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, Jaaaa, jag skulle älska om min bror hade en sån där cykel när han var på väg till jobbet. Verkligen!

Dessutom skrattade jag & Håkan länge åt att Philip blev rädd för sig själv och dessutom trodde att han var en säl.

Det låter som en bra dag. Synd att vi inte kunde ses.

2008-06-29 @ 20:00:29
Postat av: Kickan

En gammal cykel av märket Husgvarn eller Cresent med orginal nav på bakdäcket fungerar bättre en än 12 växlad cykel! Har själv ett orginal Husqvarna men tyvärr pajade bakhjulet av legister runt 2000. Jag cyklade på bättre tid mellan Södertälje och Nykvarn än en 12 växlad cykel samt utan ansträngning. Navet hade en fantastisk utvexling som du får leta länge efter idag!

2008-06-29 @ 22:21:52
Postat av: Anonym

Om du inte har annat att göra:)



http://publishme.se/27883/entries/article/12762681/?pub=1

2008-07-01 @ 13:26:43
URL: http://camomillisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fel adress du kan radera den andra...hihi

Sorry:)





http://camomillisen.blogg.se/?tmp=01133826

2008-07-01 @ 13:40:18
URL: http://camomillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0