Fredag, lördag, söndag

Nu har jag börjat jobba och kommer att göra det tom sista juli så ni får ha överseende med om jag inte kommer att skriva så mycket i min blogg. Jag ska försöka göra så gott jag kan så att ni har lite sommarlektyr att läsa. :0)
I fredags var jag med Angelica på Plantagen och köpte lite blommor till framsidan så nu är det fint där. Hoppas dom överlever hela sommaren.
I lördags var min goda vän Sara här och vi käkade lunch, fikade och snacka lite strunt.
I söndags var det slappardag och jag laddade inför att börja jobba.
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

...och jag har en svensk polack i trädgården!

2008-06-18 @ 13:30:36
Postat av: Tina

juste jag glömde flosie :O. det får läggas till ^^

2008-06-19 @ 10:42:22
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0