:0(

Ännu en dag har snart nått sitt slut. Det har inte hänt så mycket idag förutom att vi har varit med Jonathan på vårdcentralen. Där konstaterade dom att han rosslade lite och inte var i toppform. Så nu äter han både Mollipect och Amimox och får nässpray. Hoppas nu att han blir bättre snart. Gnälligare och klängigare kille får man leta efter. Han är bara nöjd om man bär på honom. Gissa om jag kommer att få chimpansarmar... Nu vill jag att vi alla ska vara friska. Henke känner sig oxå lite hängig, men tapper som han är kämpar han sig till jobbet.
Jo, vi har även beställt 2 stycken smörgåstårtor idag. Dom ska vi mumsa på fredag när vi firar Henkes pappa som blir 60 år nu på onsdag.
Just nu känner jag mig lite yrslig och konstig i kroppen. Typ som om man är på väg att svimma eller nått. Jätteläskigt faktiskt. Så jag ska inta ligglägge i soffan och hoppas att det är något bra på tv.
Är det snoret i min hjärna som spelar mig ett spratt eller ser ni lika illa som jag? LOL
 Hur många svarta prickar ser du?

Kommentarer
Postat av: Kickan

35 svarta prickar eller 35 vita beroende på vart du ställer blicken - så känns det i ögonen när man varit i gassande sol en stund!

2008-06-02 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0