Yiippieeeeeeeeeeeee!

Vad har hänt dom senaste dagarna? Jo jag var ledig igår och då var Philip hos en kompis och Jonathan var hos sin farfar och faster. Då passade jag och Henke på att avnjuta en god lunch nere vid hamnen för att sen åka till Bernadssons och köpa en ny soffa. Den är så snygg, men den kommer inte att levereras förräns om 6-8 veckor. Suck!
Idag har jag jobbat kväll så jag är nästan nyss hemkommen från jobbet. Var bara tvungen att sätta mig en snabbis vid datorn för mitt antagningsbesked till skolan skulle komma nån gång mellan den 10- 15 juli. Å gissa vad??? Jag kom in!! Jag är så himla glad. Nu har jag bara 1½ år kvar innan jag är färdig beteendevetare. Så till hösten nu kommer jag att läsa psykologi med inriktning hälsopsykologi. Det ska bli hur kul som helst för det är ett så intressant ämne. Nackdelen är att kursen går i Västerås så det blir till att pendla och vissa dagar kan bli sena, men det är det värt.
:0)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh grattis!! Det kommer vara som du säger, värt det.

Och förhoppningsvis behöver du bara åka 2 ggr/vecka.



Tack för dom här dagarna!

2008-07-10 @ 22:25:48
Postat av: Kickan

Grattis Anna! Toppen. Jag vet att det är värt det.



När jag pluggade när kidsen var små 3 och 6 år, så pendlade jag 2 tim X 2 varje dag. Det var ett halv tids jobb!!! Och var det snöstorm med tåg förseningar kunde det ta upp till 4 tim att ta sig hem. Men det var det värt.



Kommer i håg en morgon när minstingen sa "mamma vova där?" med en undrade blick. Jag låg i min sängen och han hade aldrig sett mig sova där!! För när han vakande var jag på språng och när han somnade hade jag oftast inte kommit hem. Då gäller det att samla alla krafter till att skapa hemkänsla och trygghet. Och jag tror vi har lyckats! Eller vad tror du? ;)

2008-07-11 @ 01:12:54
Postat av: Camilla

Gud, vad kul. GRATTIS!

Vad avundsjuk jag blir, vill också:)



Vet inte om jag kan skicka kommentar men jag provar, vi märker om det funkar.

Själv har jag varit och klippt av mig håret:) Det blev asbra om jag får säga det själv.

Ska ta en lite bild idag.

Ha det bäst och en massa kramisar.

Miss you!!!

2008-07-11 @ 06:22:21
URL: http://camomillisen.blogg.se/
Postat av: Licka

Grattis vad kul, få se om vi får sällskap till Västerås. Jag ska dit några gånger jag med.

Var ju tvungen att kika in på studera jag med, och jag kom in jag med så nu slipper jag den inriktningen jag valt, så skönt.



Ha det bäst flodhäst!

2008-07-11 @ 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0