Hakuna Matata

4 dagars ledighet går alldeles för fort ibland, men nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba innan jag är ledig fram till skolan börjar den 25/8.
I fredags var jag i Stockholm där jag gick på shoppingrunda med Anna-Lisa. Jag var på jakt efter kläder att ha på mig på böllopet vi ska på nu i augusti. Efter 5 timmar och ett otaligt antal affärer hittade jag äntligen en klänning som jag gillade. Vi avslutade dagen med att sätta oss i Kungsan där vi avnjöt an svalkande cider i solen. Tack min vän för att du stod ut med mig. Jag hade en kanontrevlig dag.
Igår trotsade vi värmen och åkte till parken zoo för att kika på alla djur. Efter 3 timmar gav vi upp och åkte hem, men vi hade jättemysigt trots värmen. Kidzen var superduktiga och gnällde knappt nånting.
 Philip provsitter Fantomens tron.
 Utanför Fantomengrottan.
 Glasspaus i skuggan
 Philip fick en "hantel" med slush.

I morgon när jag slutar jobbet ska vi åka till Arlanda och hämta Stefanie. Det ska bli så nice att få hem henne. Gissa om jag kommer att krama henne och vägra släppa taget. Hakuna Matata!
:0)

Kommentarer
Postat av: Annalisa

Tjo!



Inga problem. Jag sov dock djupt den natten:)

förresten har jag ny blogg nu.

puss och kram

2008-07-31 @ 22:17:30
URL: http://anzaograsgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0