Språkresa

Imorgon åker min stora tjej till England på språkresa. Hon kommer att vara borta i tre veckor. Det känns som en hel evighet. Hua, hur ska jag klara mig. Jag saknar henne redan och då har hon inte åkt ännu. Jag kommer att längta ihjäl mig efter henne. Hoppas att hon får det skoj och att hon hamnar hos en bra familj. Det är verkligen en erfarenhet för livet, ett äventyr att minnas. Jag kan iallafall tala om att det finns nog ingen på jorden som är mera nervös än vad hon är just nu.
Love you min underbaraste dotter.
:0)

Kommentarer
Postat av: Tina

en kompis till mig kom precis hem från en språkresa i london som hon var på i 3 veckor.

hon hade haf jätte roligt.

fast hon hade fått bott hos en 70 årig tant, där även hennes barn och barnbarn bodde.

men det hade funkat bra iaf :).

2008-07-12 @ 00:47:09
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0