Sms

Igår fick jag ett sms av Stefanie. Det kändes bra. Hon var inte helt nöjd med familjen som hon bodde hos för dom var tydligen väldigt fattiga så dom hade inte mjölk till maten och det fanns inte så mycket mat. Med tanke på vad resan kostar borde värdfamiljen ha pengar så att barnen kan äta ordentligt och få ringa hem. Dom är 4 tjejer som bor där och alla har klagat på värdfamiljen så i morgon (ons) kommer reseledaren att hälsa på hos dom och kika hur det fungerar med allt.
Idag kom våran fin, fina soffa. Nu vill jag ha lite nya tavlor och lampor oxå så jag ska nog se om jag kan få min sambo att åka med mig till Ikea imorgon när jag är ledig så vi kan kika på lite sånt.
Nu ska jag snart fixa mig och käka lite innan jag sticker till jobbet.
:0)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Skönt att höra från Steffie. Maja fick ofta konstig mat men riklig. En del fick dåligt med mat men honom hade tur. Glöm inte att England har en annan matkultur än Sverige.

2008-07-15 @ 11:49:16
Postat av: Wirre

skönt med sms från stefanie, hoppas att hennes resa blir "bättre" nu, det är ju något hon kommer ha med sig resten av livet och då ska den ju vara positiv!

Vad nice att eran soffa kom resan nu, skulle det inte ta flera veckor??? nu kan vi ju ha party hos dig oxå!!!

tjing

2008-07-15 @ 20:36:41
Postat av: Anna

Klart det blir party nu när jag har min nya soffa. Jo, det skulle ta 6-8v innan den skulle levereras. Sesningar!

2008-07-15 @ 22:07:20
Postat av: Kickan

OK Party?

2008-07-16 @ 02:58:51
Postat av: Licka

När kommer bilden på den nya fina soffan. Väntar ju med spänning på hur den ser ut. Eller ska jag rent av behöva gå den långa vägen hem till dig för att få se den=)

kram

2008-07-16 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0