Saknar min Stefanie.

Hua vad jag saknar min dotter nu när hon är borta. Tänker på henne konstant. Undrar vad hon gör, hur hon har det och om hon trivs. Bland det sista hon sa till mig innan hon åkte var att jag inte fick ringa henne för då skulle hon få hemlängtan. Jag vill ringa! Hoppas att hon ringer snart. Så jag får höra hur hon har det och att hon mår bra.
Häromdagen kom jag och tänka på en rolig diskussion vi hade angående hennes packning. En av det viktigaste sakerna som hon bara skulle ha med sig var en fotboll. Både jag och Henke försökte förklara för henne att det skulle hon kunna köpa där och att det skulle ta för mycket plats i bagaget, men hon skulle prompt ha en fotboll med sig. Hon är lika envis som sin mor. Det ska bli spännande att höra om hon verkligen tog med sig sin fotboll eller om hon lyssnade på oss.
Saknar min gullunge och älskar henne av hela mitt hjärta!
:0)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Har du läst mitt mail på msn?

2008-07-11 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0