Måndag

Är sommaren slut nu? Vad tråkigt det vore i såfall, men jag har beställt fint, varmt augustiväder för då är jag ledig och Henke har semester. Håll tummarna att min beställning går igenom.
Idag har jag jobbat och så blir det även i morgon och på onsdag, men sen är jag ledig 4 dagar. Det ska bli skönt. Då tänkte jag försöka ta mig till Stockholm för att se om jag kan hitta någe fint att ha på mig på bröllopet som vi ska på i augusti.
Jonathan är inne på sin 5:e tand nu och han kan stå själv utan stöd i några sekunder. Stora killen. Det går så fort från det att dom föds tills dom blir stora. Stefanie har ju redan hunnit avverka 15 år av sitt liv och befinner sig långt borta i ett annat land utan mammsen. Då är man stor! Philip är inte heller nån liten kille längre. Han börjar i andra klass om en månad. Snart tar han studenten. :0)
Igår pratade jag med Stefanie i telefon. Nu verkade hon ha det bättre. Hon berättade så mycket om vad hon hade gjort och vad hon ska göra. Jag får be henne att skriva om sin resa här på min blogg när hon kommer hem så ni får veta hur hon haft det och vad hon har gjort. Saknar dig mitt hjärta!
:0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååå ska ni snart ha semester. Kommer du hit då så vi kan svänga våra lurviga. 1-8 augusti är vi på semme men sen kommer vi hem;)



Kramar i massor

2008-07-22 @ 06:56:28
Postat av: Hanna

Augusti är alltid fint!

2008-07-22 @ 10:29:01
Postat av: Licka

Det är klart det blir fint väder i augusti. Vi ska ju ha semster ju. Nu är det bara den här veckan kvar sen har vi det i en hel månad=)



c u

kram

2008-07-22 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0